Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 2 maj 2017

Resurshundsförare

Idag kom det efterlängtade diplomet att jag blivit godkänd diplomerad  resurshundförare.
Även det officiella diplomeringen för tränarutbildningen.
Jg skulle ljuga om jag skrev att resan varit lätt. För jag har verkligen lagt massor med 
med tid på detta. Varit nära att ge upp. Haft glädjeskutt.
Utbildningen är inte lätt och det kräver som det står god självdisciplin och mycket goda studieresultat.
Har inte fått betygen än men tydligen håller de måttet.
Men så mycket denna utbildning gett! Glad att Hässleholms kommun var villig att satsa på mig och som enda elev de beslöt att bekosta utbildning för.
Nu är jag i mål. 
Planerna är många men först ska jag bara njuta av att vara fri när jag kommer hem från jobbet. 
Ge hundarna all tid de förtjänar! 
Njuta av sommaren!
Har ju faktiskt pluggat 2 år i rad och läst in 2 yrkesutbildningar och bara varit totalt ledig i 3 veckor.




Inga kommentarer: