Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 16 maj 2017

I mål

Idag är jag äntligen i mål!
Kan nu även lägga till  certifierad SNWK instruktör och auktoriserad doftprovsdomare!
Så otroligt glad att jag klarade det!
 Varit på skolan för 2 dagars validering där jag dels skrivit prov sedan blivit bedömd
i olika praktiska moment! Samt igår kväll lyssna på en föreläsning av Adam Hubbinette
 som dels varit en av våra validera och även han som skrivit 
den otroligt lärorika boken : Nose Work‑Det bästa du kan göra med din hund
Så klart var jag ju tvungen att ha en bild på oss !

Sen har ju Sara och Jeanette varit med under vår validering.
Vilken grym trio detta är!
Så glad att jag fått och tog chansen till detta!
Samt alla underbara tjejer och kille i klassen och övriga som var med under dessa två dagar!
Så kul vi haft och vad vi lärt oss! 


Inga kommentarer: