Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 5 oktober 2007

tack

Vill tacka alla goa och varma vänner som stöttar en ni är guld värda!!!!!


Läget är annars oförändrat och vi i familjen har beslutat att försöka hålla igång vardagen så långt det går. Så ikväll kommer jag att åka på spårträff som tidigare bestämt och sen ska vi gå på bio om inget inträffar. Man behöver en stunds avkoppling och glömma allt tråkigt om så bara för en liten stund. Vi tror inte Farmor(jag kallar också svärmor för farmor) hade velat annorlunda. Och eftersom hon kommer att hållas nersövd finns det inget vi kan göra vid hennes sida just nu utan bara att samla krafter inför vad som komma skall.Men tankarna finns där hela tiden.
Igår trimmade jag till det sista på Tindra blev riktigt nöjd med frampartiet tycker jag fick fram vinklarna bra ,nu ska jag bara lära mig bakpartiet med trimma hundar är ett alldeles utmärkt tidsfördriv. Sen snyggade jag till Teddy också vilket han är mindre förtjust i. Återkommer imorgon med spårrapport.

Inga kommentarer: