Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 13 december 2007

lucia

Tänkte i morse när jag tog morgonrundan med Tindra att vilken tur jag har. Såg resterna av lussefirande dvs flaskor,burkar,glassplitter längs vår morgonrunda och vad gjorde min lilla (snart 16) tjej igår jo satt och pluggade till kemiprov och var på simträning. Man är glad så länge det varar. Annars är det jag som har lussefirat idag. Är ansvarig för luciatåget på jobbet och det är mer jobb än man kan tro. Men det blev riktigt bra sjöng först för de pigga pensionärerna i samlingssalen sen lussade vi vidare på 3 demesavdelningar. När vi var klara blev det lussefika. Som jag brukar säga för att locka deltagare i tåget:ända gången ni får betalt för att sjunga. En annan betalar de för att INTE sjunga hihi men gör det ändå för det är kul,

Inga kommentarer: