Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 4 februari 2008

Vår

Vi har vårväder känns det som. Bara någon plusgrad iof men sol och alldeles torrt ute. Tog bägge hundarna på promenad nu i eftermiddags och det spratt i benen på dem bägge två. Tidnra sprang och sprang. När jag tyckte hon var lite långt iväg vände jag och då var det fullt fart mot matte istället min goa hund. Alltid lika mattekär. Skulle ju egentligen fixat tassar på henne idag men det hanns inte med för vi skulle ju till farmor idag istället. På onsdag ska jag hälsa på ute på Kennel Cockett Tindras uppfödare. Det som blir extra kul är att min gamla kompis Gunilla ska följa med. Vi ses alldeles för sällan numera men har lika kul var gång vi gör det. Vi brukar skoja att vi är tvillingar. Vi är exakt på dagen lika gamla ,födda i tvillingarnas tecken bådas män heter Ulf ,vi har bägge tre barn våra mammor har samma förnamn. Ja listan kan göras hur lång som helst. Vi lärde känna varandra genom simningen där våra barn simmade i samma grupp så vi har ju tillbringat en hel del helger tillsammans när vi varit iväg med våra barn. Så det ska bli skoj att göra något ihopa.

Inga kommentarer: