Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 21 juli 2009

Hipp hipp....

Börjar med HIPP HIPP HURRA för Christopher idag. Min lillkille fyller 21 år! och ska börja studera i Linköping till hösten där drömmen om att bli författare och/eller journalist ska börja ta form.

Namnlösa är fortfarande just namnlösa men varit en goding inatt. Sovit på Mickans axel till kl 05,00 i morse då hon behövde ut och kissa fick sen ett öra att tugga på och somnade om till 08,15! De kom tassandes när jag var ute med de andra hundarna så Mickan var så nöjd så.Hon och Caspian har så kul med varandra att Tindra nästan blir sotis för hon vill också vara med.eftermiddags hälsade jag och namnlösa på mormor på "hemmet" och till mormors glädje somnade hon i hennes knä.


Sent igår kväll kom mailen från optigen att proven kommit fram nu väntar några spännande veckor.


Jag har också anmält oss till kurser i höst. Valpkurs för Mickan och namnlösa och jag ska prova mig på rallylydnad med Caspian förutom viltspåret som vi aldrig kommer att sluta med=)

Inga kommentarer: