Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 19 december 2010

Tur

Det är ju tur att man får så fina julkort när tiden att blogga är minimal. Jag har haft otroligt mycket att göra på jobbet kul men min kropp fixar tyvärr inte det riktigt men i år har det defintivt varit värt det. jag har fått nya chefer som är otroligt bra och som det är kul att ställa upp och göra det lilla extra för.Hemma håller Uffe på att måla och göra fint.Stoffe är hemma från Halmstad och julstöket har börjat om än i långsam takt för mig.Hundarna älskar att vara ute i snön och busa tyvärr har det inte hunnits med några långpromenader i skogen under helgen men så är det ibland.Nu väntar kvällens runda och termometern visar på - 10 och jag måste erkänna att jag tycker det är underbart!




3 kommentarer:

Eva sa...

Håller HELT med dig om vädret!
Så länge det inte blåser...
Här har kommit en massa ny snö idag så två herrar jublar! Och plogar och pulsar och gräver och borrar... Och myyyyyser verkar det:)

Malin sa...

Hoppas du mår bättre snart, måste vara jobbigt när kroppen sviker. Här har det kommit 3-4 dm snö i helgen, det är MYCKET... att dom dessutom är kassa på att ploga gör inte saken bättre, promenaderna med hundarna är INTE roliga just nu.
Kram

cockettsriccardo sa...

Tjingeling!
Oj vad tiden går!
Hinner ni med alla Julbestyren?
Usch vi hinner inte med allt.
Vi skall ju inte va lediga så mycket.
Jag skall ju vara ledig efter Nyår
Då vi får tillökning i familjen!
Snön är visst mysig men gillar inte kylan inget funkar kan knappt böja fingrarna.
Ha det gott!
Bamse kram Towe & Ricco

Å det blir ju Jul i vilket fall som.