Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 18 februari 2012

Helg

ÄNTLIGEN !Känns det som. Man kunde ju önska lite bättre väder .
Det har regnat/snöat nästan hela dagen och vi har numera insjö på gräsmattan och jag är riktigt glad över att Caspian inte är här badtokig som han är.
Jag är också väldigt glad över att jag inte kunde sova imorse och gick på långpromenad då för det var faktiskt uppehåll då.Ja

Känner mig flitig som en myra idag. Jag har badat Tindra och Teddy och så har Uffe och (mest) jag jagat dammråttor så skönt när de där borta.

Teddy fullpälsad

Tyvärr är det inte alls bra med Teddy. Han är så stel i sina leder och vill inte gärna trampa ner på det benet där han blev operarad för ett par år sedan. När Daniel kom hem häromdagen kunde han inte ens ens springa upp och möta honom. Vi har pratad med veterinären och nu är han insatt på smärt stillande. Jag har också beställt hem MSM som jag vet har hjälpt en del. Idag när han badade upptäckte jag också att han hade en liten knuta i pannan.Det viktigaste är att Teddy inte har ont och mår bra sen tar vi en dag i taget.


 Tindra 5 mån


4 kommentarer:

Eva sa...

De påminner verkligen om unga afghaner i den där åldern:D
Håller tummarna för Teddy-plutten! Nu får det vara nog med sjuka bloggisar!

Katarina sa...

Krya-på-dig-kram till Teddy!

Grabbarna boys sa...

Krya på dig Teddy.
Jag vet precis hur du känner dig.
Vov från Vilgot!

Sandra sa...

Naw stackars Teddy...men HUR kan du skriva om honom så man blir helt ledsen och sen lägga in afghan Tindra längst ner så man får skrattanfall mitt i allt det sorgliga ;) Verkligen söt...mouhaaaa