Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 27 mars 2012

coolast ever!!!

Är så supernöjd med Othellos  täcke. Gunilla var så orolig att det skulle bli glitter och glamour min stil inte hennes men tji fick hon.
Othello heter ju Superstar i stamtavlan så vad kunde bli mer passande?


Det börjar bli några täcken. Här är några av de jag har hemma sen har jag ju sytt några till mina valpköpare också. Tycker det är super roligt att pyssla med.

8 kommentarer:

Dolores sa...

Det är superhäftigt!
Har du en brodermaskin som du skriver texten med?
Får nog ta och hitta lite roliga tyger jag med till nya täcken :) De är ju så enkla att göra ju och ser ju så häftigt ut med lite glitter och glamour.
// Dolores

Grabbarna boys sa...

Supersnyggt säger vi bara.....du är ju superduktig på att sy superfina täcken!!
Vov o kram!

Emma o Malte sa...

Vad häftigt!!!
Kram!

Hanna aka Lilla My sa...

Så fint. Kanske man skulle ta och sy upp ett prinsesstäcke till Bacci :)

Anonym sa...

Snyggt!!! /Malin

Sandra sa...

SUPERSNYGGA!!!!! Othello kommer ju bli supercool!

Heléne sa...

Här visas det ena textila konstverket efter det andra (Kylles')upp i bloggen. Varför kan inte jag sådant?

Heléne sa...

Glömde säga att det är urläckert!!!

Kram