Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 2 mars 2012

frääädaaaaaaaaaa

Kl är bara 14,20 och redan har vi hunnit ha besök av finaste Valle.
Han har vuxit upp till en fin kille. Härligt mörkröd i sitt roan.


Inte dum att se på heller men det viktigaste. Hans matte säger att det är den snällaste hund som finna att i honom klappar ett hjärta av guld och han vill bara alla allt gott.
Kanske jag inte var helt förtjust i att han märkte in min gardin men men det finns tvättmaskin=)


Alldeles strax ska vi åka till Halmstad . Vi ska hälsa på Mickan och min prins .
Detta är dagens bild på Caspian. Mickan skickar en ny nästan varje dag . Vet inte riktigt om jag gillar mitt benan.





Sen ska vi lämna av Aldo och Christopher,nu är det slut på besöket för denna gången


Ännu en husse som påstår att hans hund är snällast i världen=)

Men Lowisen hon får allt stanna kvar hemma hjälpa Thea att ladda inför utställningen imorgon.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Fina hundar allihop! Trots mittbena...

Idag mötte vi en cocker som var väldigt lik Nanna i färgen och han var så långhårig, så där kunde vi snacka om mittbena. ; )

Kram!

Sandra sa...

vart skall du ställa??

Eva sa...

Han ser verkligen läcker ut! Jag är ju attans förtjust i rött alltså.
Och prinsen är väl jättesöt så där? Han odlar väl för att tupera upp en krona:)
Kul med lillkillen som tar sig fram i gänget så där!

Grabbarna boys sa...

Snyggt med bena tycker vi grabbar.
Lycka till på utställningen.
Vov o kram!