Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 17 mars 2012

Nya kläder


Ny glittermössa är ju ett måste i den mycket vackra färgen rosa såklart.

till det ett matchande halsband


hm inte så dumt
 ( nej Henrik inget strumpeband denna gången heller)
för att slutligen fullända det hela med ett nytt utställningstäcke i silver grått och rosa såklart.



allt klär en skönhet......eller

 Det är MITT bara MITT.
Jag gillar när matte är i pysseltagen.

7 kommentarer:

Sandra sa...

Åhhhhhh så fint...kommer o hejar imorgon...klart de inte e ett strumpeband han e så dum henrik ;)

cockettsriccardo sa...

så stilig thea blir i sin nya dräkt, halsband å muffen för öronen!
Gillar rosa!

Grabbarna boys sa...

Rosa är fint tycker vi...men det passar tyvärr ej på oss grabbar.
Thea är verkligen jättefin i sina nya kläder.
Vov från grabbarna boys!!

Emma o Malte sa...

Så fint det blev!
kram!

Eva sa...

Ett så'nt öronfilter bill jag faktiskt ha! Ser attan praktiskt ut, för visst hör man matten mer "lagom" då?
Du är ju jättesötast ALLTID och naturligtvis även i den supertjusiga "outfiten"! (Det om annat än halsband vägrar matten förklara. "Barnförbjudet" säger hon! Fattar noll...)
PUSS!
Assar

Malin sa...

Vilken pingla hon blev i allt nytt, glitter och glamour säger jag bara! Duktig du är som fixar själv!
Kram

Anonym sa...

Hon är så fiiiin, lilla Thea!!! =)