Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 29 juni 2012

Har ju glömt

Att berätta och gratta Viktor och matte Susanne som gav mig en hejdundrade roligt födelsedags present. Även om Susanne var totalt ovetande om att det var min dag=)
För samma dag jag fyllde år var de på utställningi Höganäs den första på länge för Viktor och där är en kille som vilat sig iform han slog till och blev BIR  med HP men gick tyvärr inte vidare i Big då han hade en supergod doftande tik bakom sig.
Jätte GRATTIS till er båda!!

Idag har jag fått jättefina bilder från Birgitta och Simone på Kennel Cockett från i onsdags

Thea och Aldo klättrar stengäre



Stolta fina hundar


Aldo busar med Nikita
 Thea tar saker och ting med ro inga problem att koppla av trots att det är fullt med busiga hundar

 Är man trött så är man.
Favorit sovställnigen är på ryggen

Sen tar man nya tag igen .
Hm vem som van pinnen ? ingen aning 

Tack för fina bilder och en härlig eftermiddag

3 kommentarer:

cockettsriccardo sa...

Vilken helt undrbar päls Thea har!
Hon e så blank å fin på alla bilder.
Otroligt vacker tycker jag.
Ha en skön helg!
Kram Towe, Ricco & Alfons

Alltid lika mysigt och åka Till Birgitta och träffa hennes hundar och familj.

Sandra sa...

Vilken toppenpresent :)
GRATTIS viktor och Susanne :)

Valle med flock sa...

Grattis till världens vackraste brorsa!!!