Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 26 juni 2012

Plötsligt händer det.

Bestämde mig för att ta kvällrundan på Hovdala. Jag har ju "äran" att vara "barnvakt" åt Aldo ett par dagar. Jodå hans husse ringer med jämna mellanrum och kollar så att allt är ok=)
Iallfall var han med men Lowa fick stanna hemma så jag och fyra hundar på promenad. Underbart!!!
Då får vi syn på någon välbekant.
Fina Boris med matte Katarina!!
Så glad jag blev. Var ju ett tag sen jag träffade fina killen.
Hej min son det var ett tag sen!

gruppkram

Hallå brossan vad fin du är men bara så du vet är jag faktiskt större än dig!

hans sängkammarblick är kvar
Boris är mindre än Aldo och hade just nu kommit in i tonårstrotsen. Den härliga 1,5 års åldern.
Caspian talade dock om för honom att mindre och yngre än mig det är du. Mina hundar pratar väldigt tydligt hundspråk. Aldo,Thea och Boris fann snabbt varandra och bjöd upp till bus.
Men så fin han är killen.



1 kommentar:

Valle med flock sa...

Ja, han är verkligen fin!