Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 27 juni 2012

valpmys

Idag har jag varit och valpmyst hos Birgitta Tindras babymatte
Foto: Är o valpmyser
kan ni tänka jag glömde min kamera hemma!!
Så inga härliga bilder alls från dagen.
Aldo och Thea fick följa med . Så nyttig träning. Massor av nya upplevelser för Aldo tror det var första gången han klättrade på stengäre.
Massor av mys med alldeles underbara hundar och alla hade så kul tillsammans.
 Det är så skönt för själen att komma ut till Birgitta.
Där njuter man av lugnet myser med hundar i underbart sällskap!!
Tack för idag vi ses snart igen!
När jag kom hem hade Thea´s spårprotokoll kommit .Jag höll på att spricka av nyfikenhet vad domaren gett henne för omdöme. Detlär så här.
En pigg och glad cockerflicka som gör ett utmärkt arbete i skogen. Välförd. Tid 24 min
Beröm till både hund och matte!!

1 kommentar:

Grabbarna boys sa...

Valpmys och superfint omdömme på spårningen....ja, det kan ju knappt bli bättre!!
Kanske syns vi på söndag i Tollarp....jag och Bella ska dit med Melvin och Vilgot.
Ha det så bra.
Vov o kram!