Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 26 juli 2013

Besök

Men först det viktigaste. Caspian mår så mycket bättre idag. Är precis som vanligt men vi tar det lugnt med maten. Hade inte tänkt att han skulle med ut på runda heller men han gav sig inte=)
 
Idag har hundarna fått besök av "kusin" Mysa
ser ni hennes leende?

 Säg något mer jag skiter i tycker Tindra.
ingen är så fin som mig ändå ;)
Ok får väl vara lite trevlig då
För Mysa är en alldeles bedårande liten kusin
 
 
 
 
som faller in i gruppen med enkelhet
 
 
 
Aldo blir ju såklart kär som vanligt
CoolaCox store charmör är han
 
 












1 kommentar:

Eva sa...

Har fått läsa ner lite efter datortrassel. Och då såg jag ju om prinsen.
Plutt!
Jag skyller allt på värmen jag... Jesper var riktigt risig en kväll, kräktes bl.a. Men efter en natts sömn var han sitt vanliga vimsiga gammelmansjag. TACK för det!
Apropå besök nästan förvånade Assar i lördags, när 2 amrisfröknar var här.
Kul förresten att se dina bustrolls lek:)
Och en ny valpblogg! Måste läggas in!