Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 25 juli 2013

magsjuka

Mattes Prins mår inte bra.

Idag är tredje dygnet han är inne på diarré och i morse blev jag riktigt orolig då han haltade och ömmade.
Tyckte inte han drack tillräckligt heller så det blev vätskeersättning som jag sprutade in i munnen.
Min söte prins tittade på mig gapade och svalde.
Han var pigg i ögonen men kroppen var slut på han precis som på oss när vi har en rejäl magsjuka.
Så idag har det inhandlats specialfoder och pulver typ proviva .
Igår började vi med zooLac

 
                                          
Hade ni frågat Caspian hade han klagat högljutt på de snåla matransonerna.
En mycket piggare prins ikväll.
 Annars har det mest sett ut så här i veckan
Tänk vad man bor vackert ändå!


Vi går långa härliga promenader.
 
Jag som älskar att jogga försöker mig på lite.
 Min nacke och rygg är ju inte lika förtjust i joggandet.
Hundarna älskar det!
Hade nog joggat bra mycket längre om de fått välja men efter vår runda som är exakt 7,83 km
brukar de ta ett extra race i trädgården.
Påverkade av värmen?
Inte mina hundar iallafall. De älskar att ligga och steka sig i solen.
Sådan matte sådan hund=)
 
 

1 kommentar:

Sandra sa...

Joggar du 7 km...shit!!!! Jag hade dött