Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 27 oktober 2014

Rosa



Nu när det blivit mörkt både morgon och kväll när man ska ut så en 
liten uppmaning!
GLÖM INTE REFLEX!!!
Vi har både reflextäcke och blinkhalsband men erkänner på morgonen är det 
BRÅTTOM Att få på 4 hundar halsband ,sele + extra grejs tar tid
Så jag har letat koppelförlängare i reflexmaterial
Idag blev lyckan total
Hittade i ROSA!!'
Fanns bara tre kvar men Uffe tyckte att Caspian kunde få behålla lite manlighet trots att påsen är tom så han fick en gul


Tror nog han är rätt nöjd med det
Sen finns det en annan sak som ligger mig varmt om hjärtat var höst och det är rosa bandet kampanjen.
Viktigt att stötta tycker jag och ännu bättre när man kan förena det ena med det andra
Jag fann ett rosa bandet halsband som en viss liten tjej ska ha=)
Precis min stil =)
Kul att shoppa och göra nytta samtidigt.

Och ni alla
ännu en gång
REFLEX på både två och fyrbenta!!!




Inga kommentarer: