Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 15 september 2015

kursstart

Inte bara jag som börjar skolan i höst.
Ikväll var det Mio`s tur att bli försteklickare i
rallylydnad.
Helt utan tävlingsambition bara för att ha kul tillsammans och kanske lära oss ett och annat.
Jag har ju gått rally med Caspian för flera år sedan och tyckte det var kul då och kvällen gjorde mig inte besviken.
Jag valde att gå på klubben jag gick med Caspian dvs
Jag var mycket nöjd då och skulle det mot förmodan bli så att jag vill tävla
är det en klubb som är väldigt aktiva och tidigt hoppade på rallylydnad när det kom till Sverige för flera år sedan.

Tyvärr blev kvällen kort då värsta ovädret drog in med åska och regn.
Hur gick det då?
Jodå Mio tyckte det var kul och efter ett par rundor på banan började polletten ramla ner.

Men det viktigaste vi hade KUL ihop!!!

Inga kommentarer: