Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 24 september 2015

Solskenshistoria

Måste bara dela med mig av denna solskenshistoria 
från vår facebook grupp.

Jag är så stolt över Bebe Smiley heart!
Tack vare honom slapp vi idag åka till veterinären med den lilla kattungen vi räddat livet på. Hon är bara 3 veckor gammal och fixar inte uträtta sina behov själv, att hjälpa henne kissa har inte varit några problem men hennes mage fick vi inte igång....
Igår när hon kladdat ner sej under kvällsmatningen ( bet av nappen på flaskan) så började Bebe tvätta henne! Hon blev putsad må jag då säga...hahaha Han slickade och slickade både avigt och rätt! Detta gjorde att hennes lilla mage fick den massagen som behövdes och hon BAJSADE!!!!
Han har dessa 2 dygn vi haft henne varit mycket nyfiken men reserverad, är ju superläskigt när denna lilla utomjording vill gå på hans (små) fötter!
Nu är han framme vid korgen så fort hon ger ljud från sej Smiley heart.
Med hans hjälp kommer grabbarna och jag se till att hon blir en katt som blir överöst av kärlek!
Klokare hund får man leta efter, han har bevisat detta så många gånger...blir tårögd av hans sätt att vara mot Lilla Mys....



1 kommentar:

Sandra sa...

Men åhhhhhhhhh jag dör! Så underbart!