Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 6 juli 2016

Enja

Idag fick jag och Gunilla äntligen tummarna loss för att åka och hälsa på
vår söta foderhund Enja  hos världens bästa matte Monica.och inte minst bästa storasyrran Ella.

Lilla JoJo fick följa med på miljöträning 


eller ska vi säga busträning.

Hon och Enja fann varandra 

Isen bröts snabbt sen var det fullt ös.

Blir alltid lika glad när jag ser hur våra cockrar snabbt finner
varandra utan att tidigare träffats.

puss på nosen.

fler som ville ha pussar och Enja delade glatt med sig.

Ella är jag otroligt glad i . Gillar hennes utseende massor 
och hennes "sätt". Påminner så mycket om Lowa som ju är Ellas mamma.
Tack för en mysig eftermiddag!

Hemma är det dagligen fullt ös. framför allt mellan dessa två.
Smulan är drottningen över leksakskorgen
När hon inte använder den till att ligga i.

En film om hur det ser ut hos oss. Båda lika envisa.

Hon är allt söt den lilla godingen. Som kommit in i tugga i allt stadiet.
Satte i förrgår i kontakterna till mina lampor som varit ut dragna sen alla valparna var här.
Igår när jag skulle tända så var där någon som tuggat hrmf

 Sånt är bara för småbarn jag tycker bara om att ligga här och se vacker ut.



Inga kommentarer: