Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 3 mars 2017

Tillbaka

 veckor s-Då har man sovit första natten i sin riktiga säng i natt. Var ju en sisådär 7-8 veckor sedan.
Men valparna har börjat köra raveparty på natten eller kan det  vara fågelsdansen ?? i allafall fick jag nog. 
MEN 
Det var vissa saker man glömt som händer i vårt sovrum och att helt plötsligt var där en hund
till inflyttad i sängen.
Gissa vem?
Såklart husses lilla Smulan.
Så tre hundar fanns där och Uffe undrade varför jag skulle komma och trängas med honom och hundarna? ;)
En annan sak jag glömt var Caspians pruttande.
o jag kan lova att det är inte hallon de luktar och han
sover precis vid min huvudända fast på golvet nedanför.
Sen att vi har "timmerbilar" som drar förbi var liksom helt förträngt.
Men några som saknat mig var JoJo och Mio.
Ett rejält pusskalas liknade jag har inte sett dig på 7 veckor.
Mio la sig snabbt tillrätta i knävecket och JoJo som en boa runt halsen.
Om jag sovit gott??
Ja som en stock.

Inga kommentarer: