Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 1 februari 2008

Ny hemsida

Har bestämt mig för att byta hemsideprogram.Tyckte det gamla var lite tråkigt och segt. Har testat rundor på lite gratis program och detta var det som jag tyckte var absolut enklast och trots det mycket att välja på när det gäller layoutar och andra finneser. Jag har ju världens sämsta tålamod så om det inte funkar bums tappar jag lusten helt. Det hade varit kul att göra en helt egen sida som man själv bygger upp men det är bara att gilla läget. Jag har lagt in det mesta från gamla dagboken och behåller denna bloggen som jag tycker funkar bra. Ska göra lite roliga fotoalbum och sånt sen men har inte haft tid. Bestämde mig igår kväll så jag har inte lagt ner något jobb direkt än så länge. Annars har vi skittråkigt väder. Ösregn och snålblåst. Man vill helst bara kura inne och inte sticka näsan utanför dörren. Skönt det är helg iallafall. Simtävling och svärmorsbesök står på programmet och så vill jag väldigt gärna trimma Tindra. Får se hur mycket som hinns med. Måste bara berätta om ena sköldpaddan. Han är dålig på att äta och inte så mycket"fart" (om nu en sköldpadda kan ha det). Han låg alldelses stilla jag tog upp honom och vi trodde han var stendöd. Rörde ingenting och ögonen var stängda. Började diskutera begravningsrrangemangen men som tur var la jag tillbaka han i vattnet och efter någon minut blev det liv i han igen. Vilken tur vi inte hann begrava honom. Han måste ha sovit riktigt hårt. Här kommer en bild på de små liven.


Inga kommentarer: