Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 8 mars 2008

kul grej

Imorse när jag och Tindra gav os ut på morgonrundan träffar vi på en liten cockerhane "Dacke" på 10 veckor som var black and tan. Vi pratade en stund och vad kom vi fram till ? Jo det var en halvbror till Tindra som kom från Shellbygården. Jag träffade hans mamma Gosa när jag var och hälsade på hos Cocketts när hon var där för att bli parad. Jättekul tyckte jag. Tindra var väl mer måttligt förtjust. Nosade lite sen räckte det och hon satte sig demonstrativt med ryggen till det räckte för henne men jag passade på att kela honom rejält. Vi kommer säkert att träffas fler gånger för de bor bara en liten bit från oss. Nu ska jag ner och "plantera" in nya fiskar i akvariet. Uffe och jag har precis kommit hem från en tur i djuraffären och som vanligt blev det en del handlat.

Inga kommentarer: