Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 13 augusti 2009

Äntligen




Äntligen har vi tagit 12 veckors bild på Lowa. Daniel var så snäll och erbjöd sig hjälpa till och de blev rätt så bra tycker jag.Vi har ju inte direkt tränat på att stå då utställningar inte har så hög prioritet.Mikalea tycker det är roligare med andra saker där hunden inte bedöms efter domarens tycke och smak utan efter deras arbetsförmåga och sociala kompetens.Att hon sen är söt som socker är ju en annan sak=)

4 kommentarer:

Sandra sa...

så fin hon är...fotar freija den 19:e och visar upp min lilla docka då ((3 månaders dagen :)

Katarina sa...

Jag håller med Mikaela! Och med dig - hon ÄR söt som socker!
Kram Katarina

Malin sa...

Man måste inte ställas ut... även om det är väldigt roligt enligt mej ;-) Jag tycker hon ser jättefin ut, kanske hennes matte vill prova nån gång? :-) :-) :-)

Kram Malin

Malin sa...

Då ska jag hålla tummarna för er! Du behöver inte alls skämmas, det hinns alltid med :-) Med familj och hundar har man alltid att göra och tiden springer iväg!

Kram