Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 6 augusti 2009

Prinsessan på ärten


Tog en nej två turer till Ikea igår och vad hittat vi jo givetvis ett "slott" till prinsessan! Hon gillar att sova under Mickans säng men det är knappt hon kommer in så vi tänkte en ny lite koja åt henne. Mickan hinner inte uppdatera sin blogg för heeeela dagen går ju åt att jobba man hiiiiner ingeting mer=) Men iallafall är det numera Mickan som väcker henne på morgonen för att hon ska gå ut och hon sover hela natten.Familjens Pippi Långstrump är hon med ständiga upptåg på gång. Hennes ständige följeslagare är Caspian och de har så kul ihopa och jag misstänker att Tindra känner sig lite utanför ibland.Idag tyckte nog Tindra att jag misslyckats med min uppfostran att Mika inte får äta Teddys mat för Mika kastade sig över hans skål och trängde väck honom och innan jag var framme och tog henne hade Tindra tagit tag i det hela. Ett rejält morr och en tass över ryggen och den lilla som skrek i högan sky. tror inte hon gör om det=) Annars lyckas vi faktiskt få henne att sitta ner innan hon får sin mat.
Har fått en härligt kort på Herman:

1 kommentar:

Sandra sa...

jag lyckas få Freija att studsa som en gummiboll innan hon får sin mat...chrmigt det oxå...eller kanske inte...fniss...

ps kojan var superfin :)