Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 30 augusti 2009

trött

Är så trött,trött.trött!! Utan orsak antar att det är mitt järn som är för lågt igen. Vågar inte ta järntabletterna då magen pajade på dem sist och eftersom magen har krachat igen och just nu losec behandlas. Verkar som om det är dags för nytt doktor besök och jag vill inte!! Usch vad gnällig jag är!!Men är less på att ha ont överallt. Så färdiggnällt för idag=)
Idag har i varit i Halmstad igen för att installera Christopher. Har ju blivit några turer och nu har han i allfall bostad i 1 månad. Hoppas vi snart hittar något mer permanent.Teddy fick åka med idag och de som Stoffe ska hyra av hade också hundar så givetvis en del hundprat.
Lowa och Mickan har sovit hos pojkvännen inatt. När de är där är det värsta träningen som gäller. Lowa kan nu "give me five",stanna,sitt,ligg,apportera bollar.Ska köpa en trädummie så hon kan träna in med en direkt. När inte Lowa är hemma blir det ett otroligt lugn här hemma. Caspian ser så ledsen ut när inte syrran är hemma. Men inte klokt vad en valp livar upp det. Vi märkte aldrig det med Caspian som var pensionärshund från början=)

1 kommentar:

Sandra sa...

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! ja nu fick man ju LITE panik kan jag säga!!!!....jag som är så stolt över att Freija kan sitt!....SHIT nu får vi nog öka på ser jag...herreminje vad Lowa e duktig :)