Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 1 oktober 2009

Njuter

Njuter för fullt har tagit ledigt torsdag och fredag från jobbet. Tänk vad skönt det är ibland att bara vara själv en stund. Jag har jobbat intensivt på jobbet med 19 timmars mer än vanligt. Vi är en grupp som fått i uppdrag att designa om på jobbet och jag är sk "gruppledare". Fruktansvärt kul men massor av jobb. Nu är allt inköpt och nästa vecka ska vi börja få allt på plats. Ska bli spännande att se om det blir som vi tänkt.
I tisdags började jag och Caspian på rallylydnad. Otroligt kul nog något som passar oss båda. Vi var en grupp på 13 st i blandade åldrar och raser och höll på i ca 2 timmar. En mkt trött Caspian efteråt. Mycket hjärnarbete men han tyckte det var kul. Mitt mål är att vi ska få ett bättre samarbeter med mer ögonkontakt bli ett team helt enkelt.Det ösregnar ute men tror det bli en tur i skogen fram mot eftermiddagen skönt för oss alla. Sen ska jag och Gunilla ut på äventyr ska bli kul. Man vet aldrig vad som händer då vi släpps lösa haha.

1 kommentar:

Sandra sa...

vad är rallylydnad?