Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 24 februari 2010

Tindras paradnummer

Tindra sitter och surnar till lite på matte dvs mig.Nu har hon hört mig sucka över hur duktiga hundar det finns överallt och vad mycket alla kan så hon ville tvunget visa att även om man är 12 valps morsa så kan man ändå.
Så varsågod allihopa här kommer Tindra paradnummer:



7 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

En superduktig o supercharmig 12 valpsmorsa är helt klart vad hon är!!!

Eva sa...

Svåraste med det var väl för matte att hinna med ge kommando?:)
Champion- Tindra!

Katarina sa...

Morsan du är BÄST!
/Nanna

Elons matte sa...

Morsan vet minsann hur det ska gå till : )
/Elons matte

Susann Larsson sa...

Gullegumman. Jag är stolt över min mamma./Victor

Marie sa...

WOW, värsta cirkusvovven! Roligt verkar hon tycka att det är också!!!

annette sa...

Jag kan inte se filmen av någon anledning