Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 4 juli 2010

lever

Vi har inte gått upp i rök men sitta framför datorn har väldigt låg prio just nu. Njuter av det underbara vädret vi har hjälpt sonen att flytta mm.Annars händer inget speciellt. En vecka kvar till semestern. Är inne emellanåt och kikar till er och njuter av era bloggar orkar inte alltid kommentera men jag har inte glömt er!! Vi kan väl säga att jag har bloggsemester. Kramsiar på er alla!!

10 kommentarer:

TYSON OCH GÄNGET sa...

haha bloggsemester ja det kanske man skulle införa. Jag själv sitter ute på min loftgång med hundarna och läser bloggar, istället för att läsa någon bok. Ha det härligt, skönt med semestern som närmar sig, kram

Eva sa...

Menar du att det finns annat att göra än surfa runt bland bloggar och annat?!?
Fast iofs, jag har suttit ute och varit "kattunderlag", med bok att läsa, I SKUGGAN tack... Långa hundprommisar blir det iaf inte här just nu!

Malin sa...

Tack för gratulationen! Vi hade det verkligen underbart i Skåne =) Bloggsemester låter bra tycker jag, ska nog också införa det... ;)
Kram

Elons matte sa...

Jo, lite semester från bloggen är nog klokt och vi ska göra detsamma, bara Elon blir pigg. Vi hoppas på det.
/Elons matte

Marie sa...

Skönt att höra att du lever!!! Lite bloggsemester är ju helt okej att ta när man känner för det. Det ska ju inte vara något tvång att sitta vid datorn. Vi glömmer inte dig heller även om du inte kommenterar eller skriver inlägg :-). (Fast jag hoppas att du skriver lite när du har varit på utställning.)
En vecka till går fort och sen väntar ju en härlig semester!!!!!!!!!!!!!!
Ha det så gott och kramar till dig!

Grabbarna boys sa...

Ja, man började nästan undra vart du tagit vägen!!!
Det har väl blivit en hel del bad antar jag för er med.
Här är det också en vecka kvar tills semester.
Hoppas vädret håller i sig så vi får massa sol också.
Ha det så bra.
Kram!!

Malin sa...

Vi har oxå lite bloggsemester, men måste ändå in och säga hej. Hoppas ni har det underbart!
Kram Malin

cockettsriccardo sa...

Ja bloggsemester va ett roligt ord hihihi
Ja har 9 dagar kvar att jobba så jag har verkligen ner räkning puH vill bara ta Ricco & åka till havet finns inget bättre skulle kunna bo vid havet.
ha det gott.
Kram Ricco & Towe

Madde o Teddy sa...

Det var bra med bloggsemester. Jag har oxå en vecka kvar att jobba. Men sedan blir det lugna o härlig adagar. / Madde

Valle och hans familj/flock sa...

Vi har både bloggsemester och semester från jobbet! Fast vi tränar såklart flitigt ändå ;-)