Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 8 september 2007

inget särskilt

Jag har blivit genomförkyld så orken är inte på topp.Men imorse tog ialla fall jag och Tindra en långis i rask takt innan frukost. Skönt! På hemvägen mötte vi Petra och Lady och Tindra blev så glad men de var på väg in i bil så det blev en snabb avnosning .Med Teddy blev det en kortis i långsam takt. Har glömt att skriva att Teddy också är nytrimmad. Klippte han kort nu och ansat en del runt öronen. Vi tycker att han hör dåligt så igår fick han lite örondroppar också, Se om det blir någon skillnad. Men han är lite lurig för man kan inte vara säker på om det bara är som han struntar i en och vi tolkar det som att han inte hör.Annars håller vi på att fixa hemma. Gör vid tv-rummet i källaren. Eller vi och vi Uffe fixar. han har köpt projektor så nu ska det bli "bio-salong" där nere. Eftersom jag inte är så tv-intressrad låter jag det vara hans projekt tror han.=) Jag har bestämt färg,möblering ny matta mm Vill bara ha en ny soffa med. Fast Uffe tror att han kommit på allt haha. Nåt har man väl lärt sig efter 25 år tillsammans. Ska försöka ut och lägga spår nästa vecka. Uff var lite sugen på att följa med så vi får se. Ska ju bli dåligt väder och svalare och då vågar jag mig ut i skogen igen.

Inga kommentarer: