Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 8 augusti 2010

Blogg Award

Igår fick jag en bloggaward av Carina som har bloggen tysonochganget vilket alltid känns hedrande. Kul att lära känna personen bakom bloggen lite mer. 



Jag ska först berätta 7 saker om mig själv och sedan skicka vidare awarden till 7 personer.

1,Är 44 år sambo med Uffe sen 27 år och vi har tre "barn" Daniel 24,Christopher 22 och Mikalea 18 år  varav den yngsta bor hemma.

2,Har ständigt planer till Uffes ibland förtvivlan just nu har jag hittat ett nytt hus jag vill ha i väntan på drömhuset vid havet.Dock är Uffe inte lika entusiastisk...än.

3.Hundarna har kommit att bli mitt stora intresse sedan barnen vuxit upp och på den vägen blev det att jag började ägna mig åt uppfödning jag ville helt enkelt utveckla mitt intresse. Men det första uffe och jag skaffade som sambos var en hund så hundintresset har funnits länge.

4.Är egentligen en riktig hemmakatt. Gillar tystnaden och att njuta av en bra bok. Men blir samtidigt lätt rastlös med andra ord en typiskt tvilling.

5.Var med om en trafikolycka får 15 år sedan och fick då en whiplash skada som tyvärr får styra min vardag en hel del viljan men inte alltid orken finns.Hundarna har dock alltid första prio och jag mår så mycket bättre av att röra mig.

6.  Har återigen börjat våga bli den öppna glada person jag egentligen är ochinte ta åt mig av de som vill mig illa för det är ju så att det är de som är de svaga och mår dåligt.

7. Älskar sommaren,värme och havet det kan helt enkelt inte bli för varmt för mig.


Ja detta var lite om mig bara att inse man är inte speciellt spännande.

Nu är det meningen att jag ska nominera 7 st men jag väljer att nominera alla er som läser min blogg ingen nämnd ingen glömd kan helt enkelt inte välja för era bloggar är underbara!

Är så trött på dagens regn att jag avslutar med bilder på söta lilla Vivan med matte och lillhusse man behöver lite uppmuntran ibland.
                                             mattes älskling
stolt lillhusse




6 kommentarer:

Katarina sa...

De där avslutande orden är viktiga - något man behöver bli påmind om med jämna mellanrum.
Kram!

Susann Larsson sa...

Fniss, välkommen i gänget Vivan o Jenny.

Eva sa...

Skulle inte heller ha lätt välja...
Lill-tösen är lika söt fortfarande!
(O gissa vilken tillfredsställelse få ut "blubben"!:))

TYSON OCH GÄNGET sa...

Vad roligt att få veta lite mer om dig. Här har det oxå regnat hela dagen, så jäkla tråkigt. Hoppas din dag har varit bra i alla fall trots allt regn, kram

Grabbarna boys sa...

Ja, det är jättekul att få lära känna dig mer.
Här har det regnat en hel del också idag.
Blöta hundar hela dagen lång har vi haft.
Hoppas det blir bättre väder imorgon.
Kram!!!

Sandra sa...

roligt att se kort på vivan och få veta mer om dig ;)