Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 15 augusti 2010

Matte är arg

O jag förstår faktiskt inte varför?
Alltså igår kväll hade de myskväll framför tv och min plats var upptagen. Den närmast matte alltså.Både Tindra ,Lowa och Teddy hade fräckheten att tränga in sig hos matte och hon är min för jag är ju hennes prins eller hur. Får jag inte ligga närmast matte då vill inte jag vara med så jag låg i min ensamhet och tjurade i köket. Men se i morse då skulle jag allt visa vem som är mattes prins och hur gör man det bäst? Man märke såklart sitt ställe då har man ju tingat platsen eller hur?
Men matte blev jättearg märkte jag fick ingen godmorgon kram och muttrade om kiss i soffan  .
Konstigt tycker jag!




7 kommentarer:

Eva sa...

Jättemysko!!:)
(Men matte säger hon har stor förståelse för din mattes reaktion...)

Sandra sa...

Ha,ha,ha,ha...

Grabbarna boys sa...

Stackars dig prins Caspian, vi tycker jättesynd om dig iallafall.
Vov från grabbarna boys!!

Susann Larsson sa...

Hmm. Du ser lite skamsen ut, det var kanske lite dumt gjort ändå?

Kylle sa...

Fy skäms! Caspian så gör man väl inte
Här har vi en Swea som har fått återfall vad gäller tugga sönder ALLT. Husses duntäcke har fått nya lappar. en par bilnycklar naggade i kanterna, Sammis säng mm
Och dessutom tror hon matte överger henne var gång jag går ut, YLAR som en galning. JOBBIG MED ANDRA ORD.

Katarina sa...

Tror inte din matte kan vara arg på dig en längre stund, så det har säkert gått över nu. Eller..?
Kram på dej brorsan!
Nanna

cockettsriccardo sa...

Oj stackars lilla Caspian!
Då får jag väl säga att jag har tur. För matte här är bara min!
Knas katten Wilma är Maja´s och hon är ofta i onåd hos min matte !
Hon har kissat på så många matter så nu blir det inga matter. Så matte tycker katte skrälle men inte om mej än så länge ligger jag på plus.
Tycker kattkiss lukta blääääää.
Kram Till dej Caspian från Ricco & Towe