Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 7 februari 2011

Reklam


Måste bara ge en stor eloge till mitt försäkringsbolag. När jag var inne med Tindra på djursjukhuset var det ju på natten och direktreglering var inte möjligt utan fick alla papper med hem att skicka in. I fredags tog jag äntligen tag i det hela kollade av deras hemsida efter adress då kan jag anmäla det direkt via nätet. Mailar alla uppgifter och får ut full ersättning även för specialmaten vilket djursjukhuset inte trodde de skulle ersätta. Fick besked idag att pengarna finns på mitt konto mellan 3-5 dagar utan att  ifrågasätta någonting.Det kallar jag service. Nu till reklamen. Har alla mina hundar försäkrade i IF med en fast självrisk på 2500 kr där jag har veterinärvård mm upp till 40000kr. Alla hundarna är försäkrade enskilt och visst kostar det lite men ca 700 kr i månaden för 5 hundar tycker faktiskt inte jag är särskilt dyrt och med en fast självrisk vet jag alltid vad max ett veterinärbesök kostar.
Slut på reklamen=)

10 kommentarer:

Katarina sa...

Jag har samma bolag, men har inte behövt använda mig av dem ännu. Peppar, peppar...

Dolores sa...

Har Agria och de hjälpte mig hur bra som helst i julas när vi var tvugna att amputera en liten bit på svansen. Fick dessutom tillbaka pengar som jag redan hade betalat innan. Fast jag har ju betalat till dom i snart 12 år utan att ha behövt använda försäkringen så nog har jag betalat allt redan :)

Susann Larsson sa...

Jag har Folksam, men hoppas jag aldrig ska behöva utnytja någon försäkring.

Freja Phaléne sa...

Sveland är det husse har på oss, fast om de är effektiva vet vi inte riktigt, direktavdrag har funkat men i övrigt är han så korkad så när Ajax hade problem med magen häromåret betalade de nästan 11000 kr och glömde skicka in papperna, och nu är det nog för sent... Puckohusse hade glömt det fram till nu!!!
Phalénekramar

Malin sa...

Vi har oxå alla hundar enskilt försäkrade och visst är det dyrt men annars så kan man ge sig den på att nånting händer. Det kostar att ha hund, så är det bara!
Kram

Elons matte sa...

Hade If till vår golden och tyckte de var bra. Nu fortsatte jag automatisk på den försäkringen hos Agria som uppfödaren hade till Elon och jag är nöjd med dem så här långt iallafall.
/Elons matte

Anonym sa...

Helt nöjd med Agria som tom utan att ifrågasätta någonting betalade ut livförsäkringen efter att min labbe efter en kort tids sjukdom fick avlivas.

Sanna och de svarta sa...

Vi har också if och vi är precis som ni verkar vara, supernöjda :-) Ska ni ställa ut på int i år? Kram!

Eva sa...

Det är ju så där det ska fungera!
Har Agria nu (tidigare Jordbruket) och har aldrig haft några större problem fakatiskt. (Utom med första, men det är en annan historia...)

Madde o Teddy sa...

Vi har oxå If men har inte behövt använda den peppar peppar. Men är bra att veta att det fungerar bra med dom.