Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 22 oktober 2011

Den som vill vara fin får..........

Men det vill jag bara tala om att jag har inte bett om det utan det är mattes ideèr.
Hm hon kan duscha själv om det nu ska vara så bra



Sen ska man ju bli torr också



Men sluta ta kort nu

jag vill ju dra igång på cockerryck. Det är iallafall kul!
Men jag matte vill faktiskt ha en ren tjej med mig imorgon när vi ska ut och svänga de lurviga i ringen och Thea jag lovar jag ska duscha jag med.



4 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Vi syns i morrn tjejen!!
Sov så gott.
Vov från Vilgot!

Emma o Malte sa...

Lycka till imorgon! Vi håller tassarna för er!
Kramar

Malin sa...

Lycka till idag!
Kram

Ann-Margret o Vinja sa...

Hej alla!

njuta av min nya hemsida!
 
http://angieorex.com