Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 12 oktober 2011

Ultraljud

Det blir lite dubbelskrivet nu då jag inte vet hur många som hittat in på Lowas dräktighetsblogg men hoppas ni har överseende. Men har varit och tagit ett ultraljud på tjejen och givetvis var min bästaste Gunilla med. Tack!! Och viss såg veterinär Lena ett gäng valpar i magen på henne så nu är det bara att vänta i fem veckor till. Ska bli så spännande. Hoppas där finns vad valpköparna önskar. Gunilla och jag lyckades även denna gång fixa en felkörning. Ska väl inte skylla på henne egentligen men med trevligt sällskap och massor av skratt lyckas även jag ratta fel i lilla Bromölla och hamna på villovägar




. Men vad vore väl en tur utan minst en felkörning man ska ju hålla på traditionerna. Här hemma är det förkylt och snorigt så jag är hemma från jobbet och  det blir inte mycket gjort med hundarna. Tur att de njuter av mattes sällskap eller är det tvärtom? Men trevligt sällskap är det i sängen i allfall.




4 kommentarer:

Malin sa...

Spännande! Visst är det skönt med ultraljud, att man liksom kan vara säker. Ska bli kul sen när alla små ploppar ut och har en massa härliga färger, att se om du kan hålla dig ;-)
Kram

Emma och Malte sa...

Tråkigt att du är förkyld men vad roooligt att där är valpar på g!! =)

Grabbarna boys sa...

KRYA PÅ DIG!!
Härligt att han lyckats vår underbara Teo!
Kram!!!

Hanna sa...

Härligt med små puppiesar :)