Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 19 april 2012

Bilder i massor

Startar med att be er alla om ursäkt ! Det har varit tre fullspäckade dagar att datortid inte bara funnits.Men har haft tre trevliga dagar med underbart besök. Välkommen åter!
Här kommer en massa bilder i salig blandning från helgen. Josefine har tagit så många fina kort att jag inte vill att de ska stanna på datorn ovisade. Så ett litet axplock:

Så här fint samsas de på trimbordet och
 det där med utställning det tar man med ro
 Min Thea.
 En mattegris i stora mått.
 Lurviga valptassar, Hm vems kan de vara?

Visst är det fint med svart-vita foton?

 Söt liten nos
 Spanar in konkurrenterna


 Mattemys
Fyra snyggingar;)

8 kommentarer:

Drömflocken sa...

Fina bilder på fina Thea, ja på Othello också givetvis.
Nej jag har inte hört!! Kanske jag fattar av din kommentar. Synd!!.

Emma och Malte sa...

Så fina de är!

Sandra sa...

Så fina kort på fina vovvar :)

Grabbarna boys sa...

Jättefina bilder på precis lika jättefina hundar!!
Vov o kram!

Malin sa...

Underbara bilder och vad fina dom är Thea och Othello. Kul med när det går så bra som det gjorde för er, det kan man leva på ett tag, eller hur :-)
Kram

Hanna aka Lilla My sa...

Fullkomligt älskar det fina superman-täcket. Gör du täcken till gyllenpälsar också?

Hanna aka Lilla My sa...

Tack för kommentaren.

Sv: Jo jag använder såna täcken. Ger platta och glansiga pälsar :)

herman sa...

Härliga bilder på mina släktingar!
Kram Herman