Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 30 augusti 2007

utmaning




Jag har blivit utmanad av Maria som är matte till Tindras syster. Ett roligt initiativ som gör att vi alla här lär känna varandra lite bättre.



Ålder: Ja man är väl gammeltanten här med mina 41år usch! Fast känner mig oftast in en dag äldre en 25.


Familj: Sambo med Uffe som jag varit tillsammans med i 25 år. 3 barn Daniel 21år,Christopher 19år och Mikaela 15år. De två äldsta har idagarna flyttat hemifrån. Snyft! Och givetvis hundarna Tindra och Teddy,katten Simba och 3 akvarium.


Beskriv er själva med högst tre meningar! Pratglad tänkare,engarerad mamma,avskyr att gå ut med sopor och tömma diskmaskinen
Mina favoritprylar i hemmet: Datorn, Greys anatomy säsongsboxarna, alla mina böcker


Framtidsdröm:Att bo vid havet alldeles vid stranden i Blekinge.


Favoritras förrutom din egen? Väldigt nyfiken på Dandie Diamont terrier trots att jag sagt aldrig terrier , Clumber Spaniel,Curly coated retriver. Gillar spaniels och retrivers.


Senaste sedda film som du gillade? Såg om Wedding singer i helgen min typ av film.


Te eller kaffe? inget av dem, dricker cola i kopiösa mängder istället.


Last? Tja 4 lite cola om dagen är väl en last? Älskar att äga böcker.


Berätta en hemlighet! Är en blygis egentligen.


En bild på mig själv: Den var svår hatar att bli fotad och det finns få i samlingen. Hittade ett från Sofiero förra året.

Inga kommentarer: