Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 29 januari 2008

Äntligen!!

Pratade precis med Satchmos och idag hade äntligen trimbordet kommit med fast de hade inte packat upp alla pallarna än så jag vågar inte tro det till 100%. Ska ringa Micke ikväll och fråga om han kan ta hem det imorgon. Jag som hade tänkt trimma Tindra idag men nu väntar jag. Det tråkiga med dagen är att det är simtävling i kväll och jag ska vara speaker det är ju ok men sen fick jag precis reda på att det är inlagt föräldrar möte efteråt. Hur idiotiskt som helt. Som om man inte vill hem efter tävlingen som är slut ca 20,30 om man har tur. Vad tänker folk med???? Det är ett ganska viktigt möte också denna gång för det gäller lägerplaneringen men jag bara känner att jag vill inte. BLÄ!!!!!

Inga kommentarer: