Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 8 december 2008

flytten som gick i kras

Har vänner som nyss flyttat och som går i flyttankar vilket inspirerat mig. Vill också ha något nytt. Enda haken är ju att jag trivs förträffligt där jag bor idag men kom då på den lysande idèn att jag kan ju flytta inom huset. Eftersom Daniel inte längre bor hemma kunde ju Mickan flytta upp så kunde vi ta hennes rum som man sover så otroligt bra i och så kunde vårt sovrum bli ett litet gästrum tills jag fått Uffe att slå ut väggen intill vårt matrum.. Hade börjat plantera in idèn hos Uffe och Mickan nappade direkt men idag flög mina flyttplaner iväg. Daniel ska flytta till Göteborg i vår under sin praktik och där bo möblerat och då hade han planerat att flytta alla sina möbler hem igen till han bestämt vad han ska göra efter skolan. Så jag får allt stanna kvar och forsätta ha flyttplaner=( Caspian har inte varit sig själv i eftermiddag. Alldeles för lugn och spak ville inte ens äta upp sin mat och han som brukar vara klar innan de andra. Tror det kanske blivit för mycket tuggben på förmiddagen.Jag tror han tuggat i sig två st mellan stora. Men jag har precis varit på kvällsrunda med honom och då var han pigg och glad det enda som oroar är om han svalt en stor bit som fastnar. Han kan ju vara lite glupsk. Ska hålla ett extra öga på honom inatt.

Inga kommentarer: