Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 17 december 2008

onsdagsblogg

Sista gången på kursen igår! Hurra!!! Fast så mycket beröm vi fått de två sista gångerna skulle ju kunna inspirera vem som helst till att fortsätta. Diskuterade faktiskt fortsättningskurs men den som passat mig bäst med bla apporteringsträning mm börjar redan den 19 januari och jag tycker han behöver växa till sig i huvudet lite sen den som börjar i februari är med träning inför lydnadsklass 1 och det är ju inte min grej så vi får se om den första kursen återkommer det var beroende på intresset.Idag ska jag försöka ta lite julkort på hundarna har varken haft tid eller inspiration men har fått så många fina i min mail tack snälla för alla fina kort. Tyvärr har det varit så mycket på sista tiden att jag inte heller skrivit i några gästböcker men jag tänker på er. Vi har varit i skogen och gått med med vår hundkompisar i två dagar. Jättekul! Ser fram emot den långa julledigheten då mycket hundpromenader står på programmet med både nya och gamla vänner där tiden inte räckt till riktigt nu i höst.Det märks att hela familjen är hemma mycket mer av allt!! KUL och mer jobb men vi hjälps åt. Sen är det en person jag kommer att sakna i jul men sånt kan man ju inte styra som mamma däremot har Mickan ny pojkvän en underbar kille så det får man ju glädjas åt. Många kramar till alla!!

Inga kommentarer: