Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 30 april 2010

ARG

Nu har hela datoreländet lämnat in och jag sitter vid en laptop modell veteran där det tar typ en kvart för att få upp en sida. Hoppas Uffe kan göra konstgjord andning eller något annat upplivningsförsök på den vanliga datorn. Blir tokig på denna. Inte nog med det helt plötsligt har min hemsida blivit bortplockad av nåot outgrundlig. Jag hoppas för deras skull att de kan återställa allt annars blir jag inte glad.Låter som en bra inledning på helgen,
Trevlig helg på er alla!

3 kommentarer:

Kylle sa...

Jag märkte det!
Hoppas det ordnar sej!

Katarina sa...

Sådant som bara inte får hända i dessa datortider. Hoppas datorn går att rädda!

Kram

Sandra sa...

Stackare :(