Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 3 januari 2011

coola killar och en tjej

Gick på promenad idag i det härliga vädret.
Caspian,Muffin,Valle och Victor



 Solen sken och snön var djup


men vad gör väl det när sällskapet är det bästa.
Muffin och Caspian sprang före och spårade när vi gick över stora fältet

Sen följde vi andra på rad.
 Victor och Valle hade en hel del hemlisar att dela.



 Världens bästa brossa!


 Mycket gott döljer sig i snön



 Caspian är ju som han är och likaså Muffin inga linslusar direkt springer snabbare än blixten när kameran kommer fram. 


Men värsta snömonstret är hon den lilla loppan 
Ett foto fick jag på dem tillsammans och ni ser hur kul det är.....inte


Ikväll var det Teddys tur att bada och enligt honom är bad en totalt överreklamerad grej. Finns bara två bra grejor med bad

1:   

babismys i mattes famn efteråt och
nr2


Den varma goa fönen.
Allt annat kan han vara utan=)
Om någon undrar varför Lowa inte var med idag är det för att hon höglöper tror inte promenaden varit lika kul bland tre hormonstinna pojkar för någon utom kanske Lowa;)


8 kommentarer:

Sandra sa...

Åh så fina kort...Valle och Viktor ser verkligen ut att njuta av varandras sällskap. :) Staaaaaaaaaaackars Teddy som måste bada...buhu ;)

Grabbarna boys sa...

Jättefina kort.
Här har vi också haft kanonväder idag.
Ha det så bra.
Vov o kram!!

Katarina sa...

Åh, viken ljuvlig bild av Victor och Valle tätt, tätt ihop!
Kram!

Susann Larsson sa...

Det var verkligen kul att träffas med hundarna idag. Så söta bilder på smågrabbarna. Och Teddy, lika söt i vått tillstånd. Han är ju min favorit som du nog vet..:)

Malin sa...

Vilken mysig promenad! Stora öppna fält gillar vi för då kan man släppa hela gänget utan oro att någon ska dyka upp, speciellt någon med hund...
Ps. Har länkat till dig idag :-)
Kram

Eva sa...

Så kul att se Victor och Valle bredvid varandra så där igen! Valle fortfarande något större väl?
Och lille Teddy! Jag har tittat på bilden till höger på honom och förälskat mig i de ögonen hela tiden jag läst här. Nu har jag lärt mig via Åke och (ffa) Totte att det är havanais-blicken:lugn och go' men med lite bus och "filureri" i också:). Det är en urmysig ras det där!

cockettsriccardo sa...

Ja bada är ju inte så kul alltid hihihi.
Många härliga hund bilder.
Har med svårt att få bra bilder när Ricco springer iväg.
Måste ju bero på mig hihihi får nog gå fotokurs eller spring öva hhiihihi ha en god fortsättning.
Bamse kram Towe, Ricco & Alfons
God fortsättning

Marie sa...

Vilken härlig vinterpromenad! Muffin är ju bara för söt bland alla killarna! Ja, du är modig du Carina som har lärt dig att våga släppa dina hundar lösa så ofta numera. Jag hoppas att jag också kan börja lita lite mer på både vovvarna och på mig själv och bli tryggare med att ha dem lösa.
Då blir det snart besök hos killen för Lowas del?
Så spännande med husförsäljning! Har tagit mig en rundtur i ert mysiga hus och poolen är ju bara bäst! Jag är nyfiken så jag kan spricka på vart ni ska flytta! Önskar er lycka till med alla framtidsplaner!
Kramar!