Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 9 januari 2011

Hej

Nu har ju valparna kommit och det kommer nog att uppdateras mest i deras blogg den där tiden ni vet=)som aldrig räcker
Flickorna är väldigt nyfikna på vad som finns inne i förbjudna rummet men
jag är väldigt noga med att inga hundar mer än Tindra de första veckorna och inga okända tvåbenta. Igår under valpningen låg Caspian kloss vid dörren och tjejerna på vars ett trappsteg sa inte ett pip utan bara väntade. Caspian är nog den som mest känner sig lite åt sidosatt. Hans matte bakom stängd dörr. Han t.om gick upp till tjejerna ,Mickan och Anton igår kväll för att lägga sig på Antons arm och få lite medkänsla. Ikväll har han och jag haft kvalitetsstid dvs egen promenad på isgatorna i byn. Tur att tjejerna har in matte och Teddy har ju Uffe. Så här ser det ofta ut när vi ätit. Muffin vill kolla om det serverades något gott.

5 kommentarer:

cockettsriccardo sa...

Grattis till Valparna.
Kram Ricco & Alfons med Matte.

Sandra sa...

staaaaaaaaaaackars caspian ;)

Katarina sa...

Kan tänka mig att Caspian och tjejerna är nyfikna och vill in!
Kram!

Malin sa...

Vad härligt att allt har gått bra. Här är vi oxå noga med lugn och ro, dom måste ju få bli lite äldre och inte så känsliga innan man släooer in både dom andra i gänget och främmande människor... Kan du inte ändra på valpbloggen så jag kan lämna kommentarer som vanligt utan att använda mitt google-konto? Så jag kan fylla i namn/webadress som här?
Kram

Eva sa...

Stackars lille Caspian!:) Inte lätt bli storebror.
Men han HAR ju fler att umgås med i alla fall! Och han har ju sin uppgift klar när de blir lite större - 4 grabbar att busa med så lär väl t.o.m. han bli nöjd!