Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 1 februari 2011

framsteg

En jättemörk kort snutt men om ni tittar riktigt noga ser ni att han bär den!!!
Han har ju vägrat dummisen och dummisen med kaninpälspå så ikväll testade jag bara kaninpäls och se det gick bra.Han tyckte det var kul så min tanke är nu att träna in han på den och att på bära sen lägga till tyngden istället. Alla sätt är väl bra utom de dåliga?


ps taggtråden har börjat lägga sig ds

6 kommentarer:

Elons matte sa...

Jag tyckte jag skymtade något i munnen där och vad skönt med taggtråden : )

Sandra sa...

Ja jag såg!!! :)

Linda sa...

Annars sjunger jag gärna en stump till för dig hihihi

Grabbarna boys sa...

Vi såg det också!
Duktigt.
Vov från grabbarna boys!

Eva sa...

Visst syns han!
Skönt att taggtråden lindas av:)

Sanna och de svarta sa...

Jag sa ju att ni skulle klara det! Nu kan det bara gå framåt :-)