Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 17 september 2008

magsjuk

Idag när jag kom hem från jobbet mötte mig en inte allt för rolig syn.Caspian hade fått diarrè och det var ca 10 små pölar/högar som låg och väntade. Märkte imorse att något var på gång men inte allt detta. Kan det vara sködpaddematen från igår som han lyckades komma över eller? Inte lätt att veta på en kille som tar allt i munnen men nu verkar det som skulle ut kommit ut och allt lugnat ner sig. Teddy är en konstig prick. En kräsen kille som aldrig varit speciellt matglad. Caspian som får morötter i sin mat sen en tid och nu även Tindra det har Teddy upptäckt därför vägrar han äta sin mat om inte han också får morötter som topping. Det slutar väl med att jag får en orange havanasie istället för en vit.

En gammal bild från när Tindra var valp och Teddy fortfarande hade sina långa päls kvar

2 kommentarer:

Katarina sa...

Så söta dom var - Tindra och Teddy! Kan tänka mig att Teddys päls var ganska jobbig att hålla i ordning...?

Nanna fick en morot som leksak häromdagen och tyckte det var jättekul! Små, små morotsbitar över hela huset...
Stackars Caspian - hoppas han är bättre nu!
Kram Katarina

Carina sa...

Det var en del jobb minst 30 min med kam/borste varje dag och bad 1 gång i veckan. Mycket lättare nu. Lilla tokan hon ska ju äta upp bitarna=) Caspian mår bra igen som väl är.Kram Carina