Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 14 november 2008

ilsk

Det har varit och kanske är en riktigt jäkla skit vecka. Har varit på så fruktansvärt uselt humör så getingen som är tatuerad på min fot har verkligen visat vad den står för. Idag när jag kom till jobbet sa min jobbarkompis att jag var rent svart i ögonen och mina pupiller var som knappnålar det undrade hur jag såg ut när jag var riktigt arg och de var glada för att det inte var de jag var ilsk på. Har vaknat på morgonen med spända käkar och huvudvärk. Tack mina underbara vänner på jobbet!!! För att ni finns där och förgyller min dag. Speciellt en du vet vem önskar du hade varit där oftare=) Idag istället för klagomuren hade vi klagosoffan i fikarummet och de som var på bra humör ville vi inte ha där och så satt vi och lättade på trycket.Kan ju säga att det skrattades en del emllan varven också. Tur det var någon mer än jag som behövde det.Var på gång att lägga ner hela blogg och hemside grejen har tröttnat och tycker inte det är kul längre. Goa Gunilla blev så besviken så jag lovade ett ryck till nu när hon startat om sin egen sida. Tur att man har så fina vänner ochunderbara hundar som finns där oavsett vilket pesthumör man är på. Har tränat en del med Caspian i veckan och han gör framsteg.Men det finns de som tycker jag sätter för höga krav på mig själv när det gäller hans träning ligger kanske något i det? Imorgon ska vi på hundkurs och denna gång ska vi spåra kan ju kanske vara kul för annars tycker jag inte kursen är kul och inte Caspian heller för den delen. Idag har jag och Gunilla varit på långpromenad i höstrusket med våra stjärnor. För omväxlingsskull inte skogen utan i koppel för att träna och så duktiga de är.Vet precis hur fint man ska gå. Inatt ska vi ha sju övernattninggäster så det har bäddats och donats. Mickan och hennes kompisar ska på fest här i byn och då öppnar vi "hotellet". Vi har ju lite vana sen tidigare barn men första gången med detta gänget med de ska säkert gå bra.

PS För att ingen ska ta "äran" åt sig åt mitt dåliga humör kan jag bara säga att jag själv önskar att jag visste. Man börjar kanske bli en PMS tant=) DS

Inga kommentarer: