Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 10 november 2010

Hemma

Nu är Tindra hemma igen!!Hon har haft en riktigt semester. Delat på varma mackor med Anki. Sovit i Åke och Ankis sängar. Ätit sin mat med god aptit och med det lite semesterflört. Ja kunde det vara bättre? Förutom att matte saknades då förstås. Tack Anki och Åke!!!
Caspian har kommit på vad löptikar betyder och är så intresserad av Tindra och det är ömsesidigt. Men grinden är nere och inget pip eller gnäll från någon av dem så jag ska absolut inte klaga finns ju de där just löpen är en pina för ägarna.



Lowa är tonårs trotsig vadå komma när Mickan kallar? När du Matte då får du allt ta mig först

Vadå att ni höjt staketet? Vill jag ut och jaga ekorren då gör jag det om jag vill. Skitsamma att det finns bilar ! För här kommer jag!
Lite såna där småsaker hitter hon på med glimten i ögat. Lilla damen är nog en aning bortskämd;)

8 kommentarer:

Katarina sa...

Skall bli så spännande att följa! Extra spännande denna gången med alla förväntade färger!
Kram till mamma Tindra från Nanna

Sandra sa...

Sin syster upp i dagen ser jag...fniss

Sanna och Sheila sa...

Tack så mycket! Lydnad ÄR kul, ni borde ge det en chans och testa :-) Trodde verkligen inte att jag någonsin skulle tävla inom lydnaden men nu har jag helt klart tänkt om. Ska bli sååå spännande att följa er lilla "bravad", än en gång! Kram och lycka till syrran, hälsar Sheila

Grabbarna boys sa...

Härligt att hon är hemma igen.
Hoppas nu att får ett gäng cockerbebisar om några veckor.
Vov o kram!

Malin sa...

Spännande! jag håller tummarna för att det tagit sej och att det blir många fina Tindra valpar!
Kram

TYSON OCH GÄNGET sa...

Oj här har det hänt saker. En nykomling i familjen och kanske lite valpar snart. Ska bli så kul att följa.

Jag har läst bruksanvisningen och kan bara säga att jag fattar inte mycket :-) får väl testa mig fram. Håller med om att en systemkamera är klumpig, inget man har i fickan direkt :-) Ha en härlig kväll, kram

Elons matte sa...

Håller tummarna för att det tagit sig, så ni får små söta fyrbenta framöver : )

Eva sa...

Blir väldans nyfiken på vad det är hon viskar om!
"Du matte... vet du vad JAG har gjort?"
(A har lite överraskat sin matte idag! Men attans hur han kommer att se ut innan jag kan trimma ordentligt nästa gång:))