Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 28 april 2011

hålla mig

Nej det kan jag inte längre ........eftersom Susanne aldrig får får tid;) att uppdatera sin blogg så läcker jag jag som stolt uppfödare nyheten

Eller i allfall två gigantiska

GRATTIS
GRATTIS

Till hennes och Victors fantastiska resultat helg!
I vad ja det tänker jag inte avslöja eller vågar inte fniss.
Men mycket mycket stolt är jag över dem.



6 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis Victor :( ...vad det nu är så är vi så glada för din skull...kram syrran

Sandra sa...

MEn det ser ju ut som en "surgubbe"..En GLAD gubbe skall det såklart vara :)

Grabbarna boys sa...

Oj, oj, oj, sååååå nyfikna vi blev nu dåååå!
Så då gör vi en gladgubbe med en gång då :)
Vov från grabbarna boys!

Katarina sa...

Ja men då måste vi ju säga Grattis till både dig och Susanne!

Eva sa...

Men??? Alltså??? Säger man "A" får man väl säga "B"!!!
Såg i ögonvrån att Susann uppdaterat så jag springer dit istället:)
Men grattis till dig med:)

Anonym sa...

Ja håller med ett jätte grattis till Susanne och Viktor träffade dem den en dag!
Mycket trevligt!
Hoppas det går bra med köket vet hur det är.
Och vill inte bytta med dej under den tiden, men skönt när det är färdigt.

Vov vov Ricco & Alfons & Towe