Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 3 juni 2011

Bara jag?

Är det bara hos mig blogger krånglar. Kan inte kommentera hos alla för där kan jag inte logga in utan kommer tillbaka till inloggningen hela tiden. Skrev precis ett inlägg som försvann. Kunde inte ladda upp bilder? Är super trist .Har ju lovat lite hund nu på sidan så då kör vi.

Stoffe och Aldo har ju kommit hem för sommalov eller lov för Aldo och jobb för Stoffe. En klar fördel med en son som hundägare är att man för sällskap på promenaden. Här en blid från morgonrundan. Aldo har växt till sig och blivit en stor kille lurvig som en liten björn.


Precis lika gosig och kelen som Tindra. En bild från i går eftermiddag då jag tog en liten power nap. Vem kommer inte och vill mysa ? jo Aldo så klart. Stoffe var i Halmstad över dagen annars är det bara han som gäller.
i eftermiddag blev jag och hundarna "utkastade" av Uffe. han skulle riva takläkt fulla med spik och ville inte ha mig eller några hundar i väggen. Herregud vad jag led. Det var ju varmt och soligt ute inte vill man vara ute då;)
Jag plockade fram agillityhindren sen körde vi några varv jag Lowa och Caspian. Tindra tog en titt och tänkte nog vilket trams inte ens godis kan få mig till något sådant.
Ikväll har jag filat färdigt och justerat frågorna till söndag för då brakar årets
KENNELTRÄFF
av stapeln.
Givetvis hoppas jag att vädret håller i sig och att mina valpköpare och vänner gör lika bra i från sig dvs första ,andra och tredje plats. Och rundan är väl gömd här hemma så att inte Mickan elle Stoffe kan tjuvkika;)
Sen givetvis att vi får en toppenrolig dag tillsammans!

4 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Vi kan inte heller kommentera som vi brukar.
Har precis samma problem som du.
Men vi har kommit på ett sätt att fixa det på.
Istället för att välja googlekonto där det står välj profil så välj namn/webbadress istället.
Fyller man i namn o adressen där så går det bra att kommentera.
Men håller helt klart med att nåt måte vara fel för så behövde man ju inte göra innan.
Hoppas ni får en härlig dag på söndag.
Vov o kram!

Helén sa...

Vi längtar till söndag, det ska bli jättekul att träffa både vänner och bloggbekanta och med all sannolikhet får vi också tur med vädret!
Vi ses :-))

Sandra sa...

Längtar till imorgon Tjohoooooooooo så kul det skall bli :)

ibland har jag oxå kludd när jag skall kommentera :(

Aldo har ju blivit en riktig bjässe :)

Malin sa...

Oj, vad fin han ser Aldo, ska bli spännande att se sen när valppälsen försvinner!
Kram