Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 23 juni 2011

Midsommar+uppdatering+A

Önskar jag alla valpköpare och vänner

En liten uppdatering av läget:
Victor har HD resultat A.
Det gillar vi skarpt
 Thea har fått urinvägs infektion och behandlas nu med c- vitamin. Precis lika pigg och glad som vanligt. Har börjat lite träning med henne nu och ännu så länge väldigt lättlärd.
Jag har blivit sjukskriven bägge muskelfästena i armen är inflammerade och jag är beordrad vila av armen. Jag vila? hm blir inte lätt. Slapp iallafall gips till vidare.
Inget löp på Lowa än men "hennes" Teo har precis blivit pappa till 5 jättefina valpar på Kennel Cockett.Vad jag längtar efter Lowas löp!!!
Ska vara "barn" vakt i helgen åt Aldo. Christopher har åkt hem till Halmstad för att fira midsommar och frågade om vi ville. Är väl klart! Men det var knappt Christopher klarade åka ifrån honom=)



Som avslutning :
Uffe har börjat få många som ska sitta fint för att få korv numera


4 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar er en riktigt skön Midsommar.
Ha det gott å idag hoppas vi på uppehåll inget regn.

// Ricco & Alfons & Towe

Katarina sa...

Bilden på Uffe med hundarna är härlig! Tänk vad man som hund kan vänta när man väntar på något gott!

Glad midsommar!

Grabbarna boys sa...

Glad midsommar på er också. Härlig bild på Uffe och hundarna.
Och krya på dig Carina.
Många kramar från Patricia o grabbarna boys!

Anonym sa...

Glad midsommar själva! Och jättegrattis till Victors A-höfter!!! Superkul! Kram Camilla och Valle